04 nov 2018

Tor-Erik mottok kulturprisen

Under arrangementet «Målselv setter pris på» i kveld fikk Tor-Erik Fossli utdelt Målselv Kommunes kulturpris for 2018. Tor-Erik ble tildelt prisen for å ha utmerket seg i skyttersporten gjennom en lang årrekke, og han har vært en god idrettsambassadør for bygda. I forbindelse med tildelingen holdt ordfører og nabo Nils Foshaug en flott tale om personen Tor-Erik, og fortalte også om den enorme premiesamlingen hans. Skytterlagets leder Sveinung Kvamme fortalte blant annet om hva Tor-Erik har utrettet i skyttersporten.
I forbindelse med pristildelingen mottok Tor-Erik blomster, bilde og en sjekk på 7500 kroner. Han fikk også en påskjønnelse fra skytterlaget, med ønske om videre deltakelse i tiden som kommer.

Målselv Skytterlag gratulerer så mye med en vel fortjent kulturpris!

Tor-Erik Fossli tildeles kulturprisen i Målselv  2018

Tor-Erik Fossli tildeles kulturprisen i Målselv 2018

Ordfører Nils Foshaug hadde lånt med litt av medaljesamlingen til Tor-Erik. Dette er bare for de første 3 årene!!